golden youth.





yesbåx! nu sitter jag här igen. andreas ligger i sängen och snarkar och då passar jag på att snoka en och annan blogg =) dagen har varit lugn, vaknade vid tio tiden och kom på att jag började halv elva. fick lite panik men som vanligt ställde mammsen upp och skjutsade mig på jobbet. när jag då slutade kom hon och hämtade mig med hojen, så vi tog en sväng förbi max och käkade glass. åkte till timrå sen och åkte med andreas från jobbet hans, stannade och handlade för att sen åka hem och laga mat. maten var en aning för god, och andreas käkade i vanlig ordning lite för mkt. så det är därför han ligger och sussar nu ^^ täntke ta och väcka mannen nu och se om det blir en liten promiss innan man myser till det framför tvn =) imorgon börjar jag inte förräns halv tolv, fifan vad härligt. hejsålänge!

                                                                 ___________________________________

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0