sommarens sista sång

malmö resan var jätte lyckad. lite synd att man inte hade mer tid på sig. på en vecka skulle vi hinna med så mycket och ja det gjorde vi ju också men då är man ganska slut sen när man kommer hem istället. vi for hem tidigare än planerat och det var bra för när vi anlänt till jönlöping fick vi punktering på båtvagnen. det tog ett antal timmar innan andreas hittade någon jourkille som kunde komma och hjälpa till. som tur var höll allt annat ända hem :) igår var vi tvugna att prova båten, så det vart en lång och härlig dag ute på indalsälven. grillade lite korv&allmänt stekte. idag börja jag jobba igen, bussen går om en timma.. känns ganska skönt att börja jobba igen synd dock att man har så konstiga tider när man jobbar på mc´donalds. ikväll vet jag faktiskt inte vad vi ska hitta på. blir nog en lugn kväll :) nu ska jag klä på mig&få mig nått i magen. heejsålänge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0