semester del 2

sitter hemma hos elin nu efter en kanon kväll .kvällen började med att vi grillade nere vid havet :) urmysigt var det verkligen. hamnade sen hos daniel eftersom myggen tog över vårat ställe. han hade världens jävla lägenhet som han köpt för 1.6 miljoner.. jag vågade kanppt röra mig, men lite wii vart det ju förstås :)  bilder kommer när jag kommer hem och finns då på bdb ofc! jag har nämligen glömt att tagigt med sladden till andreas kamera :/ men men..

tog iaf taxin till elin, hon bor mitt i centrum men vi orkade ändå inte gå. kalle kom till oss idag men han missade dock det roliga vi gjorde idag. vi gick och hyrde oss trampbåtar och jävlar annamma imorgon kommer jag säkerligen ha ont i både ben och stjärt. det var verkigen as jobbigt, vi trampade runt hela kanalen i malmö och det tog en timme och tjugo minuter.. så till er som är sugna att prova, gör aldrig som oss och kör hela varvet. kalle kunde verkligen behövats men men.. 

nu ska jag och andreas sova på luftmadrassen och elin&kalle i sängen. myyys. imorgon ska vi upp relativt tidigt, grabbarna ska åka över til tyskland och handla lite alkohol medans jag och elin ska över till danmark och bara glassa =)


ett stort tack til erica som även var ute och gästbloggade lite ^^ känns trevligt att någon saknar mig :D jag tror förresten att du klarar det skit bra hemma själv, lite semester för själen. men snart kommer jag hem och då blir det mkt kvalitetstid.

ska slita mig ifrån datorn nu, har säkert msisat en hel del som vi gjort under de senaste dagarna men kolla bdb på måndag vettja, för med bilder kan man "tyvärr inte glömma ;D 

natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0