mohahah

Tja lovers.

ja det är jag. Erica, som hackat mig in på Sofies bloggis. Hon borde verkligen inte ha samma lösenord överallt ^^, Men jag tycker hon uppdaterat så fruktansvärt dåligt under semestern. Så jag kände att det var dags för ett så kallat gäst blogginlägg.

Sofie är på semester som jag hoppas att alla har förstått. Jag antar att ungefär hela sundsvall&timrå saknar henne, men jag kan garantera att jag gör det mest. Ja... eller kanske Åsa. Men jag är på top tre listan i alla fall.

Hon kommer hem på söndag och ända tills dess kommer jag att gå omkring som ett litet åskmoln. Jag är halv utan stålis. Time to get some new friends kanske? Nej det kommer inte på fråga. Men faktum är att jag blir väldigt ensam då hela familjen och vänskapskretsen tar semester samtidigt.

Nej nu är det dags att kila. Sofie; jag hoppas att du kan förlåta mig för detta. LÖVIO. Bye now


Kommentarer
Postat av: owner

gud vad söööt du är gimmsis!

2008-07-23 @ 23:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0