härlig dag

klockan är kvart över ett, och jag kom precis ut från duschen. vaknade för en timme sen ungefär men har legat och lökat :) gårdagen var ur mysig, tog en bit mat i stan och sedan snurrade vi bara runt. vid tolv tiden kom pappa in och hämtade mig och hjärtat. idag börjar jag inte jobba förräns halv tre och slutar halv sju. ikväll blir det lugnt, imorgon ska vi gå på gf igen så ikväll ska vi nog vila upp oss bara :) hejsålänge.

________________________


nu är klockan snart tolv, jag och andreas kom precis hem ifrån viktjärn där vi har varit med erica ocomp :) väldigt mysigt.
dagen har varit helt okej, efter jobbet kom andreas och valfrid och hämtade mig. vi åkte direkt till sörberge och köpte pizza för att sedan åka ut och fiska. ingen fisk fick vi tyvärr men det var ju finväder så inga sura miner förutom från andreas sida som hade köpt nytt, dyrt fiskespö idag. efter vi hade fiskat skjutsade valfrid hem oss och då var klockan lite över nio, lite lök i soffan för att sen bege oss till erica. nu ska vi ta en dusch och sen sova. imorgon börjar jag klockan elva, jobbar inne i stan också¨.. får se hur det går, hoppas på det bästa :) idag fick jag även vara i köket för första ggn! mycket roligare än att stå i kassan, så nu kan jag göra hamburgare, cheesburgare, big mac jr och big mac. jag är väldigt stolt över mig själv. men nu har jag inte tid, mannen ropar. natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0