Blablablaa

HallåHallå!
Nu sitter jag i vardagsrummet och kikar på lite tv. Precis som igår jobbar jag ikväll mellan fem och halv ett här hemma med Robban. Vet inte rktigt vad vi ska hitta på men någonting måste vi göra. Vi degar bara på kvällarna :) Andreas har förresten inte kommit hem än. Han lär inte komma hem förräns imorgon eftermiddag. Och till helgen är det full fart som gäller. Vi har planerat in en himla massa som vi ska försöka få ihop. Vi har golv som ska läggas på hela övervåningen, väggar som ska tapetseras. Julbord som ska äta, soffa som ska monteras och till sist att hinna umgås med varandra den lilla tid vi får. Men som vanligt ska vi nog få allt att rulla på :) Jag har förresten varit och inhandlat en jätte fin skjorta med matchande strumpbyxor som blir klädseln på lördag. Andreas fick sig en jätte fin skjorta med tillhörande tjocktröja för ett tag sen så att vi matchar varandra lite också. Nu ska jag ta en dusch, är så frussen sen skolan. Middagen är det jag och Robban som står för ikväll :) Får se vad det blir för gott. Igårkväll vart jag äntligen klar med alla mina julkort som ska ut. Måste bara se till att posta dom snart också. Nä nu måste jag slita mig ifrån datorn och duscha.

KramKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0