Julshopping

hejsan.


dagen idag har varit lite udda på skolan. började med att andra lektionen vart avslutad en timme tidigare. gympan vart inställd och jag, carro, vicky hamnade i birsta med thomas saab 9 5 aero. vi fick med andra ord 3 timmars oförberett hål. fördröjde lite tid i birsta med massa shopping, hittade massa fina gardiner på rusta, och en och annan tomte. när vio kom tillbaka på skolan hade vi samhälle och svenska. svenska timmen vart också lite halv udda, min telefon ringde och det var från radio guld. jag hade blivigt dragen till att tävla mot dan. tyvärr är musik inte min starka sida och jag förlorade med 0-1, känns ganska tärt med tanke på att vinsten var en badtunna hemkörd till gården. hade inte varit fel med lite värme i den här kalla vardagen. men men, rolig svenska lektion iaf. efter skolan tog jag och carro bussen till h-sand där vi tog hennes bil och först käkade på bigboy. vart en del shopping efter det också. man kan ju bara inte hålla sig när man har ett hus och sååå många att handla till :) men det löser sig nog snart.

ps. jag älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0