Husägare

Hallå! 

Idag är det första uppdateringen från huset :D Veckan har varit ganska stressig så jag har tyvärr inte haft tid till att uppdatera någonting.. Men vi har hunnit med en hel del annat, bla. så har vi lagt nytt golv på övervåningen, målat om badrummet, installerat oss nästan helt och sovit över en natt. Det känns jätte bra att äntligen få flytta in och att allt går som det ska :) 

 

Igår gick jag på jullov. Våran klass ställde in dom sista lektionerna vi hade och skippar helt och hållet julshowen imorgon. SKÖNT!

 

Dagen idag har varit lugn, Andreas är sjuk och idag bestämmde han sig för att stanna hemma. Ett mycket klokt beslut med tanke på hur sjuk han har varit på sista tiden. Det vart bara bra för mig så jag slapp vakna upp ensam i ny huset. Mamma skjutsade mig på läkarstationen vid tolv tiden och efter det åkte jag och Andreas och handlade mat för att sedan åka hem och slappa. Nu sitter mannen och skruvar ihop lite nya byråer till sovrummet. Ska väl hjälpa till snart så att vi kan mysa sen :) Imorgon blir det en lugn dag för mig, tänkte ladda upp mig nu innan helgen som kommer som består utav jobb, jobb och åter jobb. 

 

Kanske hörs någonting mer imorgon.Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0