Andra advent

Helgen har varit bra, i fredags blev det inte så mycket gjort. Myste på här hemma och somnade relativt tidigt. På lördags morgonen slog jag upp ögonen vid tio tiden. Det vart en dusch tilsamans med mannen och fikade gourme frukost. Tog oss sedan en sväng inöver Birsta för att spana in en ny soffa till huset. Vi hittade en jätte fin tyg soffa divan inne på unika hemsom vi vart jätte fäst vid. Åkte hem till huset och mätte lite för att sedan ringa in och säga att vi tog den. Efter det körde vi upp en massa saker till hust så nu är det värsta tomt här hemma på saker. Vi var kvar ända till tolv i huset. Ville inte åka hem. Hoppas att Andreas skyndar sig med sovrummet så att vi får flytta in någon gång. Vi gjorde även adressändring idag .) Från och med på Fredag är vi bosatta på Kävsta 160. Idag hade vi en liten sovmorgon. Klev upp och vart serverad på potatisgrattäng och köttbullar. Mumms! Efter det värt vi hämtade utav Andreas mamma och åkte till Indal igen, Hon  hade Alice och Alva med sig. Söta tjejer, vi fikade ute i huset och pillade på med lite mer gardiner. KOm hem vid tre tiden. Myste till fem tiden för då började jag jobba.. Slutar snart om 25 minuter, Robban ligger och halv sover och då passar jag på att skriva. Ska lägga mig bums i säng sen, är så himla trött. Det är sista veckan innan jul som Andreas far iväg och jobbar nu också. Sen blir det lugnare med lite hemma jobb. Känns som att det behövs om någon någonsin ska bli klart i huset. Nu ska jag börja städa och skriva lite i nattboken. Imorgon är det bara skolan som gäller. Natti Natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0