storhelgen.

fredag-

vart en lugn kväll, slutade jobba klockan åtta. när jag kom hem fick jag veta att andreas inte skulle komma hem någonting.. vincent fick därför bli mitt sällskap, med en massa chips smulade vi ner hela sängen innan vi sedan somnade till Bert. 

lördag- 

vaknade 06.30 utav att andreas knackade på fönstret, då först kom han hem.. det var bara att öppna.. somnade om på bums och klev inte upp förräns tio eftersom man skulle jobba. jobbade till halv sju då andreas och jori hämtade upp mig. vi plockade upp kalle också för att sen åka och äta på viktorias. det var meningen att vi skulle gå på bio efter maten men ingen orkade. vi tog en taxi upp till haga för att träffa pernilla opch hennes kompis istället. efter en stund åkte vi ner igen för att åka ut på lys afton i ty6nderö. hamnade hos några riktiga värstingar med fetaste huset och allt. hade ur mysigt där till vi sen blev hem skjutsade av jori :)

söndag-

vaknade vid halv nio tiden utav en stressad andreas. var bara att kliva upp slänga på sig arbetskläder för att fara till säter. har hjälpt micke där med sitt nya hus hela dagen. en annan har fått gått med röj sågen så det fortfarande ömmar i armarna. kom hem därifrån för en timme sen ungefär. slog på en ny skoterfilm som jori fick med ny skotern han köpt idag. den var ganska grym :) bastun är iaf igång så ska in en snabbis innan sängen.

imorgon-

går jag i skolan till tre sen börjar jag jobba vid fyra.. jävlar vilket liv man har :) 

ska kila nu iaf mannen kallar. hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0