hejsan världen!

vaknade för en halvtimme sen, var så himla pinknödig att det bara var att kliva upp.. (haha om ni ville veta) lika bra att inte sova bort hela dagen som igår. igår var det en riktig lökar dag, satt mest vid datorn och åt chips, men jag satt också vid tvn. vid fyra tiden gjorde jag faktiskt ett ryck eftersom jag och andreas skulle på husvisning i tomming. huset var bättre än vi hade trott, nu gäller det bara att få fram lite pengar.. hmf. men vi får hoppas på det bästa, vi var dock inte dom enda som var interesserade. efter husvisningen åkte vi iaf hem, lagade makaronipudding och sen vart det lugnt :)
idag hade jag tänkt att slita mig ifrån datorn, ta mig till erica för lite solning och så  =) måste ju hålla sig lite fräsh när det nu är härefestivalen i helgen. andreas har fått fribiljetter till båda dagarna åt oss från mitab :) det var dessutom mat inräknat på lördagen! ska bli så himla roligt, pappa har till och med planer på att följa med :) nu ska jag he mig upp och ringa mannen min. ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0