29 april

Äntligen helg! Idag på+ skolan har jag bara kört en massa bil :) var på Sundsvalls bildemontering två gånger, först köpte vi en begagnad startmotor till våran nissan. Men när vi skulle sätta i den i bilen såg vi att den var på tok för stor, så vi fick åka tillbaka och lämna igen den. När vi kom tillbaka till skolan sen igen var klockan runt elva, så då fick vi sluta. Pappa och Glenn kom och hämtade mig så for vi till Schenker och lunchade! Det vart stekt fläsk, potatis och lök sås. Nu har jag varit hemma en stund, väntar på att klockan ska bli halv tre så jag kan åka in till birsta. Jag ska ju nämligen in på min första arbetsdag! Det kommer nog bli roligt, Andreas och Erica ska komma och joina mig sen på Ikea så ska vi väl kika runt en snabbis :) Ikväll blir det en lugn kväll, ska bara mysa på med hjärtat mitt. Var ju ett tag sen han var hemma :/ Imorgon fyller jag år, känns inte som någonting speciellt att fylla 17 men paket får jag ju ändå :D Valborgsmässoaftonen ska vi nog fira uppe i Indal, men vi får se. Nu ska jag ut och surva grabbarna med vatten. Ha en fortsatt bra dag och håll tummarna att jobbet går bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0