26 april

Vaknade imorse utav att Elin skulle fara hem, hon måste ju ta sig ända till Malmö så hon ville fara tidigt. Hon fick en pumsig kram och sen somnade jag om igen. När  jag vaknade igen var klockan lite över elva. Då ringde jag till Emma och kollade vad vi skulle hitta på :) En stund senare kom hon och Maja och hämtade mig så drog vi in på Vår mässan. Det var ju en massa folk där som vanligt och en massa blandade aktiviteter. Hittade inget särskillt utan det blev en och annan glass innan vi sedan drog hemöver. Nu sitter jag brevid Ståffe, funderar på om vi ska fara och käka pizza för ovanlighetensskull, haha. Men ikväll vet jag inte alls vad som händer, kanske blir lugnt. Har inga speciella önskemål iaf. Ska ringa till Emma&Erica och kika vad dom säger. Men jag kanske skriver mer senare. Hoppas alla får en kanon kväll iaf, nu när solen lyser över oss och allt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0