22 april

Sitter här hemma nu och saknar min Andreas så sjukt mycket! Det blir ju inte bättre utav att jag är rastlös och ensam hemma..

Dagen idag har varit kanon, började inte förräns klockan ett och slutade fyra. Tog mig en rejäl sovmorgon för att sedan käka lunch ute i solskenet. Har varit toppen väder med inte ett moln på himlen under hela dagen.

Hela eftermiddagen sen jag kom hem har jag suttit och försökt fixat med farmors minnesblad, det är ju begravning på torsdag och eftersom jag är den mest high techa personen i min familj så vart jag offret. Och jag tycker väldigt synd om våran familj eftersom jag inte är ett dugg high tech! Haha, men det blev riktigt bra. Så nu är jag stolt och nöjd över att jag för en ggn skull gjort nått rätt.

Fick även ett samtal från Mc´donalds idag, och äntligen ska jag få börja jobba! På tisdag ska jag in och jobba för första ggn, det känns sjukt bra. Behöver verkligen det extra tillskottet så att jag kan ta min man och åka på romantisk semester ;) Hehe!

Nu när jag är klar vid datorn ska jag börja städa till lite här hemma eftersom mina kusiner från hela Sverige kommer imorgon, vi har 13 rum att dissponera men jag tror det kan bli tungt iaf så ni kan ju tänka er vad folk det ska komma.. Bäst att sätta fart nu då så att man hinner bli klar tills Bejbii ringer.


image15image15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0