21 april

Idag är det då måndag, den är dock inte lika seg som alla andra måndagar. Idag är vi på skolan nästan hela dagen, har precis varit på en föreläsning om kvinnojouren och snart ska vi på en om mansjouren.

Jag slutar klockan fyra idag och då har jag lejat Andreas att hämta mig. Han är förövrigt och svansar runt i birsta med min mamma nu, jag fick chocken när han ringde och sa det. Hualigen! Hehe.

Klockan sju åker andreas med flyget till kiruna igen, känns verkligen inte att han har varit hemma en hel vecka. Men som tur är kommer han hem igen den 29, och det är bäst för han eftersom jag fyller år den sista!

Fint väder har vi idag också, och jag har märkt att dom flesta tjejerna redan börjat ta på sig klänningar osv. Men tråkiga jag har fortf lång kalsongerna på! Jag förstår inte, jag är en frusen människa.. Andreas och jag tog en sväng förbi två bleka igår efter staden, han fick fan färg men inte jag! Några veckor utomlands hade ju inte suttit så fel just nu.. Får se hur det går för mig och erica, om det blir någon semester innan allt jobbande.

Nu ska jag fortsätta vara social med mina tjejer, efter skolan ska jag bara mysa till det med älsklingen min innan han far och sen vet jag inte alls :) Hör gärna utav er om ni har lust att hitta på nått!


image14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0