17 april

igårkväll åkte jag andreas och jori till åkersjön. var ut och åkte i fin vädret idag :) kom hem för en stund sen, var in hos jens och hämtade flyttkartonger också så nu ska vi snart orka att börja packa.

fick även ett väldigt roligt samtak idag, jag har fått jobb :) så nu jäklar blir det andra bullar, eller ja mer klirr i kassan iallafall!

måste bara berätta nått sött, andreas och jag var på birsta city igår och då köpte han likadana puma skor som mig, så nu är vi likisar :D hehe.

imorgon ska andreas jobba ute i söråker en sväng så då passar det bra att jag bara går halv dag. på kvällen vet jag inte alls vad det blir, nått roligt kanske bio om man har tur :)

ska bada med min bejbii nu, hejsålänge

Kommentarer
Postat av: emma

jag har juh åx sånna skor jue

2008-04-17 @ 22:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0