16 april

Idag är det onsdag och jag går till klockan fyra. Känns ganska segt, men efteråt ska jag åka in till stan och träffa Andreas. Vi ska nämligen se till att han får sig en klippning. Har egentligen svenska nu men som vanligt är man klar med allting och får sitta och löka.

Igår var jag på arbetsintervju på Mc`donalds. Jag tyckte att det kändes jätte bra så jag får bara hoppas att dom fick samma intryck! ´Fick veta i förra veckan att jag har fått sommarjobb, men det känns ändå inte tillräckligt. Jag vill jobba mer. Andreas kom hem igår också, så jag hade kidnappat med mig erica till Indal så maten stod på bordet när Älsklingen kom hem från jobbet.

Nu ska jag ta och surra lite med Caroline, vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0